Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky prevádzkovateľa internetového obchodu pre kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu (https://elos-eshop.sk/) 

1. Všeobecné ustanovenia

(1) Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. (ďalej len „zákon o elektronickom obchode“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z .o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov  (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji“), ako aj zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „OZ“) a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii.

(2) Prevádzkovateľom elektronického obchodu je:

Ing. Ján Jánošík -ELOS
A. Hlinku 4430/15
921 01 Piešťany

IČO : 11755041
DIČ : SK1020351222
IČ DPH : SK1020351222

č. OŽP-Z/2007/04603-2/CR1, č. živnostenského registra 204-295

(3) Kupujúcim je každý zákazník uskutočňujúci nákup.

(4) Predávajúci zverejňuje zoznam tovarov, ktoré ponúka kupujúcemu a umožňuje kupujúcemu tovary objednávať prostredníctvom aplikácie na internetovej adrese:  https://elos-eshop.sk (ďalej iba "elektronický obchod").

(5) Tieto VOP sú viazané na nákup v elektronickom obchode. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky formou elektronického obchodu kupujúci vyjadruje, že si VOP prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a že s nimi súhlasí a zároveň súhlasí s tým, že tieto VOP a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzavreté na akejkoľvek stránke elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje predávajúci, na základe ktorej predávajúci dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke kupujúcemu (ďalej len "kúpna zmluva") a na všetky vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy a reklamácii tovaru.

(6) Kontaktné údaje predávajúceho:

Ing. Ján Jánošík -ELOS
A. Hlinku 4430/15
921 01 Piešťany

Tel: +421 (0) 944 386 646

E-mail:  info@elos-eshop.sk
Číslo účtu pre bezhotovostné platby: IBAN SK61 1100 0000 0026 2473 8993

(7) Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23
917 01  Trnava

(8) Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že predávajúci a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú iné podmienky ako sú všeobecné, budú mať ustanovenia kúpnej zmluvy prednosť pred VOP.

2. Opis tovaru

(1) Informácie o tovare uvedené na stránkach jednotlivých produktov elektronického obchodu sú čerpané z verejne prístupných zdrojov a oficiálnych stránok výrobcu. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu informácií o tovare uvedených v časti: „Popis“ elektronického obchodu bez predchádzajúceho upozornenia.

3. Kúpna zmluva

(1) Kúpna zmluva je uzavretá záväzným prijatím objednávky kupujúceho predávajúcim podľa bodu 2. tohto článku VOP.

(2) Záväzným prijatím objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie predávajúcim kupujúcemu o akceptovaní objednávky (tzv. potvrdenie objednávky) po predchádzajúcom doručení objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim označené ako "potvrdenie objednávky".  Automaticky generované oznámenie o doručení objednávky do elektronického systému predávajúceho, ktoré príde na e-mailovú adresu kupujúceho ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa nepovažuje za záväzné prijatie  objednávky. Na e-mailovú adresu kupujúceho sa budú v prípade potreby zasielať všetky ďalšie informácie ohľadom predmetnej objednávky.

(3) Záväzné prijatie objednávky obsahuje:

  • údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy
  • údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb
  • údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho
  • údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.) 
  • prípadne iné údaje.

(4) Predávajúci je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od prijatia objednávky vo forme e-mailovej správy zaslanej s predmetom "Potvrdenie objednávky" až po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá s kupujúcim.

(5)   Ak sa kupujúci rozhodne objednávku stornovať, môže tak urobiť e-mailom alebo telefonicky v lehote do 24 hodín od jej doručenia predávajúcemu. Pri stornovaní je potrebné uviesť, meno, dátum a číslo objednávky a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, že kupujúci už vykonal platbu v celej výške, alebo len určitú časť, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu, alebo jej časť v lehote 7 dní od zrušenia objednávky vopred dohodnutým spôsobom.

4. Práva a povinnosti zmluvných strán

Predávajúci je povinný:

  • dodať na základe objednávky potvrdenej predávajúcim kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabezpečiť zabalenie prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu, 
  • zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky účinné v čase uskutočnenia objednávky tovaru
  • odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, dodací list, daňový doklad)
  • informovať kupujúceho o zmenách v stave jeho objednávky v lehote a spôsobom dohodnutým v týchto obchodných podmienkach

Predávajúci má právo:

  • na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar
  • stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení; o stornovaní objednávky bude kupujúci bezodkladne informovaný telefonicky alebo e-mailom; v prípade, že kupujúci už vykonal platbu v celej výške, alebo len určitú časť, predávajúci vráti už zaplatenú kúpnu cenu, alebo jej časť v lehote 7 dní od zrušenia objednávky vopred dohodnutým spôsobom

Kupujúci je povinný:

  • prevziať zakúpený alebo objednaný tovar,
  • zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru,
  • nepoškodzovať dobré obchodné meno predávajúceho,
  • potvrdiť prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby

Kupujúci má právo:

  • na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky
  • na odstúpenie od kúpnej zmluvy pri dodržaní VZPP a týchto obchodných podmienok.

5. Dodacie podmienky a platobné podmienky

(1) Tovar sa predáva podľa vzorov, katalógov, typových listov a vzorkovníkov predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

(2) Predávajúci dodá tovar do 7 pracovných dní, vo výnimočných prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy. Ak predávajúci nesplnil svoj záväzok dodať vec v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho vyzve, aby dodal vec v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Ak predávajúci nedodá vec ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy.

(3) Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v záväznom prijatí objednávky zaslanej predávajúcim kupujúcemu.

(4) V prípade, že kupujúci tovar nie je schopný prevziať objednávku v čase a na mieste dohodnutom v kúpnej zmluve upovedomí o tom predávajúceho bezodkladne.

(5) Miestom a spôsobom dodania tovaru je miesto a spôsob uvedené v záväznom prijatí  objednávky predávajúcim.

(6) V prípade, že predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznom prijatí objednávky a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.

(7) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar a jeho obal ihneď pri prevzatí. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, prípadne, že je tovar neúplný, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a je povinný spolu s dopravcom spísať o tom záznam. O mechanickom poškodení tovaru v neporušenom obale je kupujúci povinný informovať predávajúceho bezodkladne po  prevzatí zásielky a zaväzuje sa tovar nepoužívať. Na neskoršie reklamácie mechanického poškodenia sa nebude prihliadať.

(8) Ak kupujúci tovar bezdôvodne odmietne prevziať bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy a/alebo zaplatiť kúpnu cenu za riadne dodaný tovar, je predávajúci oprávnený uplatniť si nárok na náhradu vzniknutej škody vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.  Právo predávajúceho na náhradu škody týmto nie je dotknuté.

(9) Ak po prvom pokuse tovar dodať prepravnou spoločnosťou kupujúci tovar neprevezme v dobe stanovenej prepravnou spoločnosťou a tovar je vrátený predávajúcemu, predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

(10) V prípadoch kde je nutný záručný list, dostane ho kupujúci v balení spolu s tovarom, daňovým dokladom, dodacím listom a ostatnými dokladmi predpísanými platnými právnymi predpismi.

(11) Spôsoby dopravy tovaru a ceny: Tovar dodávame zdarma a to len v rámci Slovenska. 

6. Spôsob platby a kúpna cena

(1) Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve a/alebo podľa cenníka predávajúceho platného v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy(ďalej len "kúpna cena") formou:

  • na dobierku
  • na úver (Quatro pôžička)
  • bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho, uvedený v záväznej akceptácii objednávky.

(2) Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

(3) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov, zmeny cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v katalógu elektronického obchodu pri objednávkach všetkých výrobkov, pokiaľ zistí, že daná cena bola chybne uvedená. O tejto skutočnosti je predávajúci povinný informovať kupujúceho. V prípade zmeny ceny produktu po objednaní tohto produktu je predávajúci povinný bezodkladne informovať kupujúceho, ktorý má právo od zmluvy odstúpiť, alebo ju potvrdiť.

(4) V prípade, ak kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.

(5) Náklady spojené s montážou nie sú zahrnuté v kúpnej cene tovaru a predávajúci tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.

(6) Všetky akcie a zľavy sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak. Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú konečné a uvádzané vrátane aj s DPH.

7. Poučenie kupujúceho o možnosti od zmluvy odstúpiť

(1) Kupujúcemu vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej v tomto článku ako „zákon č. 102/2014 Z.z.“), a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim alebo určenou treťou osobou. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Oznámenie o tomto práve je spotrebiteľovi doručené spolu s faktúrou a dodacím listom.

(2) Kupujúci uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy výhradne písomne, a to prostredníctvom doporučenej pošty zaslanej na adresu sídla predávajúceho uvedenú v záhlaví týchto všeobecných obchodných podmienok alebo e-mailom na adrese info@elos-eshop.sk.

(3) Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

(4) Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si zmluvné strany všetky vzájomné prijaté plnenia. 

(5) Kupujúci je povinný tovar do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať na adresu sídla predávajúceho, pričom kupujúci tovar zašle: 

  • nepoužívaný
  • nepoškodený
  • podľa možnosti v pôvodnom obale
  • kompletný (vrátane príbalového letáku a pod. a ostatných vecí ktoré balenie pôvodne obsahovalo)
  • spolu s dokladom o kúpe

Tovar odporúčame poistiť. Zásielky na dobierku nepreberáme.

(6) Predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa kupujúci s predávajúcim nedohodnú inak.

(7) Priame náklady na vrátenie tovaru pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci.

(8) V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí kupujúci predávajúcemu náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu.

(9) Kupujúci má nárok pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy na vrátenie nákladov za najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

(10) Ustanovenia tejto časti VOP sa vzťahujú výlučne len na kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

8. Reklamačný poriadok

(1) Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

(2) Na uplatňovanie práv zo zodpovednosti za chyby predanej veci sa vzťahuje postup podľa § 612 až 627 OZ a príslušné ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa.  Kupujúci bude pred odoslaním objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

(3) Záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov pre fyzické osoby, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

(4) Pri uplatňovaní reklamácie je kupujúci povinný predložiť predávajúcemu originál daňového dokladu a originál záručného listu, pričom predávajúci nie je povinný prebrať reklamovaný tovar, ak je znečistený alebo ak vykazuje znaky používania iným ako obvyklým spôsobom. Reklamáciu je kupujúci oprávnený uplatniť u predávajúceho telefonicky s následným písomným prejavom vo forme emailu. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu sídla spoločnosti. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Zásielku s tovarom odporúčame poistiť.

(5) Predávajúci nezodpovedá za chyby výrobku spôsobené najmä:

  • mechanickým poškodením,
  • neodvratnou udalosťou – živelnou pohromou,
  • nesprávnym zaobchádzaním zo strany kupujúceho – v rozpore s návodom na používanie a s obvyklým spôsobom užívania tovaru,
  • v osobitných prípadoch ak to vyplýva z povahy veci aj zásahom nepovolanej osoby, vrátane používateľa, prípadne iným neodborným zásahom.

(6) Predávajúci rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

(7) O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky, resp. e-mailom a zároveň mu bude doručený spolu s tovarom alebo prostredníctvom e-mailu reklamačný protokol.

(8) Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (na e-mailovú adresu:  info@elos-eshop.sk alebo písomne na adresu predávajúceho), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva.  Ak predávajúci na žiadosť o nápravu podanú spotrebiteľom podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu spôsobom podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoARS“) subjektu alternatívneho riešenia sporov. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu musí obsahovať náležitosti podľa § 12 ods. 3 ZoARS. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú orgány alternatívneho riešenia sporov a oprávnené právnické osoby zapísané v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky.

(9) Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na začatie alternatívneho riešenia sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

(10) Alternatívne riešenie sporu môže využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.

9. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany predávajúceho

(1) Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy:

  • v prípade vypredania zásob
  • nedostupnosti tovaru
  • ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy
  • z dôvodov vyššej moci
  • ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode.

(2) Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho telefonicky alebo e-mailom a vrátiť mu už zaplatenú zálohu alebo kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 7 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

10. Vernostný program

(1) Vernostný program je program, v ktorom je zákazník odmenený za nákup získaním zľavového poukazu.

(2) Každý registrovaný zákazník môže vstúpiť do vernostného programu.

(3) Vstup to vernostného programu nie je limitovaný na existenciu predchádzajúcich nákupov, ani na výšku ceny nákupu.

(4) Odmena je pripočítaná za jednotlivé produkty a to ako percentuálny podiel z celkovej ceny produktu s DPH. Administrátor elos-eshop-sk si vyhradzuje právo zmeniť tento percentuálny podiel v závislosti od meniaceho sa trhu. Ak dôjde k zmene, ktorou sú odmeny počítané, táto zmena nebude mať dosah na veľkosť odmien, už udelených pred vykonanou zmenou.

(5) Výška odmeny sa zobrazuje na stránke každého produktu pod cenou.

(6) Vernostné odmeny prechádzajú procesom schvaľovania. Nakoľko zákazníci majú právo vrátiť doručený tovar do 14 dní, odmenu schvaľujeme zvyčajne do 24 hodín po vypršaní tejto lehoty.

(7) Vernostné odmeny si každý zákazník môže pozrieť na stránke "Váš účet", karta "Vernostný program" a "Moje odmeny".

(8) Vernostná odmena je v systéme evidovaná po dobu 365 dní. To znamená, že zákazník má rok na to, aby odmenu využil na kúpu produktov v e-shope. Po uplynutí tejto doby, nárok na využitie odmeny zaniká.

(9) Nadobudnuté vernostné odmeny zákazník môže použiť na nákup ďalších produktov a to tak, že odmenu zamení za poukaz (kupón).

(10) Poukaz je platný po dobu 30 dní. Po uplynutí tejto doby už nie je možné použiť kód poukazu na objednávky v e-shope.

(11) Kód kupónu je potom možné vložiť v nákupnom košíku, keď zákazník zadáva objednávku.

(12) Vernostné odmeny nie sú udeľované na zľavnené produkty.

11. Sprostredkovateľský (sponzorský) program

(1) Sprostredkovateľský (sponzorský) program je program, v ktorom sa zákazník stáva sponzorom a svojou aktivitou (viď nižšie) privedie na stránky nových zákazníkov. Takýto zákazníci z titulu toho, že sú sponzorovaní, získajú možnosť nakúpiť za zľavu. Sponzor za takýto nákup dostáva odmenu. 

(2) Každý registrovaný zákazník môže vstúpiť do sprostredkovateľského programu.

(3) Vstup to sprostredkovateľského programu nie je limitovaný na existenciu predchádzajúcich nákupov, ani na výšku ceny nákupu.

(4) Sponzor má niekoľko možností ako sprostredkovať predaj: napríklad emailom alebo cez sociálne siete. 

(5) Sponzor má možnosť vytvoriť kód poukazu na stránke "Váš účet", karta "Sprostredkovateľský program", záložka "Ako odkazovať priateľov". Takýto kód musí dať priateľom pri sprostredkovaní predaja. Keď priateľ využije kód poukazu pri nákupe, dostane zľavu a sponzor získa odmenu.

(6) Odmena je pripočítaná za jednotlivé produkty a to ako percentuálny podiel z celkovej ceny produktu s DPH. Administrátor elos-eshop-sk si vyhradzuje právo zmeniť tento percentuálny podiel v závislosti od meniaceho sa trhu. Ak dôjde k zmene, ktorou sú odmeny počítané, táto zmena nebude mať dosah na veľkosť odmien, už udelených pred vykonanou zmenou.

(7) Odmeny prechádzajú procesom schvaľovania, ktorý za zvyčajných okolností nepresiahne 24 hodín.

(7) Odmeny si každý zákazník môže pozrieť na stránke "Váš účet", karta "Moje odmeny".

(8) Nadobudnuté odmeny sponzor môže použiť na nákup produktov a to tak, že odmenu zamení za poukaz (kupón).

(9) Kód kupónu je potom možné vložiť v nákupnom košíku, keď sponzor zadáva objednávku.

12. Partnerský (affiliate) program

(1) Partnerský (affiliate) program je program, v ktorom je partner odmeňovaný províziou za predaj ním propagovaných produktov.

(2) Každý registrovaný zákazník so živnostenským listom môže podať žiadosť o zapojenie sa do partnerského programu. Žiadosť je možné nájsť v sekcii Váš účet, karta Partnerský program. V žiadosti partner uvádza informácie o sebe, hlavne či má skúsenosti s podobnou formou predaja a aké formy propagácie budú použité. Pri podaní žiadosti partner musí zaškrtnúť, že súhlasí s obchodnými podmienkami. ELOS buď žiadosť schváli alebo zamietne. 

(3) Vstup to partnerského programu nie je viazaný na existenciu predchádzajúcich nákupov na stránkach ELOS.

(4) Partner má niekoľko možností, ako sprostredkovať predaj: napríklad emailom (pozor, zasielanie nevyžiadanej pošty nedovoľujeme), cez sociálne siete, svojou webstránkou (je dostupný xml feed), blogovaním a podobne. Firma ELOS dbá na svoje dobré meno a reputáciu a z toho dôvodu, ak použité metódy propagácie/sprostredkovania budú neetické alebo v rozpore s právnymi normami (GDPR), partnerská spoluprácu bude rozviazaná.

(5) Predaj je sprostredkovaný použitím URL odkazu stránky produktu. Všetky takéto odkazy partner nájde vo svojom účte, karta Partnerský predaj. Pridelenie provízie za sprostredkovanie predaja je umožnené identifikátorom partnera v URL odkaze (napríklad https://elos-eshop.sk/bez-osvetlenia/151-bayside-lagoon-132-cm-bez-osvetlenia-cierny.html?affp=6). Každý partner má svoj jedinečný číselný identifikátor.

(6) Provízia za predaj je počítaná ako percentuálny podiel z celkovej ceny produktu s DPH. Provízia sa násobí množstvom produktu, ktorý zákazník zakúpi.

(7) Administrátor elos-eshop-sk si vyhradzuje právo zmeniť tento percentuálny podiel v závislosti od meniaceho sa trhu. Ak dôjde k zmene, ktorou sú odmeny počítané, táto zmena nebude mať dosah na veľkosť odmien, už udelených pred vykonanou zmenou.

(8) Provízie prechádzajú procesom schvaľovania. Provízia bude schválená po 14 kalendárnych dňoch odo dňa, kedy bola objednávka doručená.

(9) Provízie si každý partner môže pozrieť na stránke "Váš účet", karta "Moje odmeny".

(10) Nadobudnuté odmeny, ktoré boli administrátorom schválené, partner môže použiť na nákup produktov a to tak, že odmenu zamení za poukaz (kupón) alebo podá žiadosť o výber. 

(11) Žiadosť o výber bude schválená administrátorom po tom, čo partner zašle na adresu info@elos-eshop.sk faktúru so všetkými náležitosťami. Prostriedky budú prevedené buď na Paypal účet alebo na bankový účet partnera zvyčajne do 2 pracovných dní odo dňa schválenia žiadosti o výber.

13. Záverečné ustanovenia

(1) Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Písomným oznámením zmeny týchto všeobecných obchodných podmienok sa rozumie uverejnenie na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

(2) V prípade, že je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.

(3) Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.

(4) Na vzťahy neupravené týmito VOP sa vzťahujú príslušné ustanovenia OZ, zákona  o elektronickom obchode , Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji, zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.

(5) Zmena obrázkov a informácií vyhradená:

  • Všetky obrázky produktov sú ilustračné a nemusia sa úplne zhodovať so skutočnosťou.
  • Všetky informácie o produktoch sú prevzaté z oficiálnej stránky ich výrobcov, resp. dodávateľov a z ostatných verejne dostupných zdrojov. 
  • Dostupnosť uvedenú v internetovom obchode musí predávajúci potvrdiť e–mailom, resp. telefonicky
  • Ceny produktov sa môžu v čase meniť, preto si vyhradzujeme právo na zmenu ceny, o ktorej však zákazníka vopred upozorníme formou mailu pri konkrétnej objednávke. Zákazník má v prípade zmeny dohodnutej ceny právo od zmluvy odstúpiť.

V Piešťanoch, dňa 25.04.2019

check Produkt pridaný k porovnaniu.